یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام صمدانی

حوزه/ همایش «همسایه آفتاب» با حضور دختران خادمه بقاع متبرکه استان قم در مجتمع امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش «همسایه آفتاب»، اجتماع بزرگ دختران خادمه بقاع متبرکه استان قم، عصر امروز و به مناسبت دهه کرامت و با حضور خواهران خادمه بقاع متبرکه استان قم و با اجرای سید مهدی تحویلدار در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.

در ابتدای همایش و بعد از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری نوجوان محمد حسین اقبالی و اجرای گروه سرود، رئیس اوقاف شهرستان قم سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی با بیان اینکه خادمان بقاع متبرکه، افتخار بزرگی را نصیب خود کرده‌اند گفت: خدمت به زائران فرزندان و نوادگان ائمه اطهار(ع)، افتخاری عظیم است و خدام این امکان مقدسه در حقیقت خدمتگزاران فرهنگ و اجتماع هستند.

وی ضمن تشکر از همه خدام بقاع متبرکه استان قم گفت: از این جمع بزرگ و گرانقدر تشکر می‌کنم که خود را وقف خدمت به فرهنگ اسلامی و شیعی کرده‌اند.

پس از آن کربلائی ابوالقاسم زمانی از مداحان استان قم به مولودی‌خوانی و مداحی پرداخت و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی، استاد حوزه علمیه قم، در سخنانی به جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در تاریخ تشیع و کرامات و فضائل آن حضرت پرداخت و مطالبی را هم در خصوص دختران و زنان و لزوم الگوگیری از سیره فاطمی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha