پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: امروز امنیت و اقتدار، صلابت و عزت ما مدیون و مرهون این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم است که در این راه جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی، امروز در دیدار با خدام امام رضا(ع) به همراه جمعی از خادم یاران شهرستان گناوه اظهار داشت: قدوم با خیر و برکت خادمان حرم رضوی فضای این شهر را معطر به بوی امام رضا(ع) و عطر رضوی کرده است و شهرستان گناوه به خاطر قدوم مبارک خادمان حضرت امام رضا(ع) امروز غرق در شور و شعف است.

امام جمعه گناوه گفت: دهه کرامت امسال با ایام سالروز پیروزی‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس و یادآوری شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی های جوانان غیور این مرز و بوم همزمان شده است که یاد همه این غیور مردان را گرامی داریم.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: امروز امنیّت و اقتدار، صلابت و عزت ما مدیون و مرهون این ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم است که در این راه جان خود را فدا کردند.

وی گفت: کشور ما، کشور اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) است و محبت اهل بیت (ع) از افتخارات و سرلوحه زندگی مردم این مرز و بوم است.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: شهدای گرانقدر به عشق امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل از اسلام و میهن اسلامی دفاع کردند و امروز هم ملت امام رضایی ایران اسلامی راه این عزیزان را ادامه می‌دهد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: هیچ پیامبری برای هدایت بشریت مزد و پاداشی از مردم نخواستند تنها پیامبر گرامی اسلام(ص) که اجر و مزد و رسالت خود را محبت اهل بیت (ع) قرار داد که این اجر و پاداش نیز برای خود مردم است.

در ادامه یکی از خدام رضوی به مدیحه سرایی پرداخت و تبرکی حرم مطهر رضوی به امام جمعه گناوه اهدا شد.

در پایان از چهار نفر از پرسنل فراجا و مسئول روابط عمومی شهرداری گناوه تقدیر به عمل آمد و از دست خدام رضوی تبرکی دریافت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha