سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر عامل  و جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که نسل جدید حوزه نسل همراهی هستند، گفت: حوزه کنشگر در نهایت منجر به بالندگی نظام و حوزه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه، اظهار کرد: با اشاره به اینکه اعتقاد ما مبنی بر کنشگری حوزه است، گفت: حوزه باید کنشگر باشد و تاکنون در بیش از ۵۰ موضوع ورود کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه حوزه در عرصه‌های بسیاری حرفی برای گفتن دارد، عنوان کرد: این موضوع در نهایت منجر به بالندگی نظام و حوزه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه کنشگر یک راهبرد کلی است، خاطرنشان کرد: باید به دنبال اقدامات ایجابی باشیم و این اتفاق در موضوعات مختلف باید محقق شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه تعامل با مجموعه‌ها و درک واقعیت‌ها دو موضوع مهم و ضروری است و با اشاره به اینکه مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه باید به قوانین کشور نیز ورود خوبی داشته باشد، یادآور شد: اگر اطلاعات لازم نسبت به این قوانین وجود داشته باشد می‌توانیم به نقشه عملیاتی دست پیدا کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نسل جدید حوزه نسل همراهی هستند، ابراز کرد: باید از اساتید، بزرگان و نسل‌های مختلف حوزه در برنامه‌های مطالعاتی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه نیز در این دیدار اظهار کرد: این مرکز برای بانک، بورس، مسکن، خودرو، دلار زدایی، جلوگیری از کاهش پول ملی، اقتصاد دانش بنیان و ... الگوی عملیاتی و... ایده روشنی دارد.

وی مطرح کرد: همچنین برنامه‌ای تحت عنوان جهاد تبیین اقتصاد مقاومتی را نیز در دستورکار داریم.

رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه با بیان اینکه به دنبال رعایت تمام ملاحظات هستیم، عنوان کرد: امیدواریم در این مسیر با بهره‌مندی از رهنمودهای مدیر حوزه‌های علمیه به دستاوردهای مؤثری برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هر دو IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    1 0
    اقدامات ایجابی نیازمند همراهی اقدامات سلبی است، به همین دلیل در کنار امر به معروف، نهی از منکر داریم.
  • عبد ربه موسوی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اقدامات ایجابی بدون اقدامات فرهنگی موفق نخواهد بود .
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    نسبت اقتصادمقاومتی و اقتصاد دولت چیست؟ بهترهست نسبتی تببین شود.