شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
خدام حرم مطهر رضوی

حوزه/ به مناسبت دهه کرامت، و در پنجمین روز از حضور خادمان رضوی در استان بوشهر مردم بخش ارم به گرمی از خدام حرم مطهر رضوی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خادمان حرم مطهر رضوی در سلسله برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید و در دهه پر خیر و برکت کرامت با حضور در مسجد امام صادق(ع) روستای رود فاریاب و مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دهرود سفلی بخش ارم شهرستان دشتستان با مردم و مسئولان دیدار و در برنامه‌های پیش بینی شده شرکت کردند.

در این مراسم که با صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و تبرک پرچم رضوی همراه بود مردم بخش ارم، حضور خادمان حرم مطهر رضوی را در این بخش گرامی داشتند.

مردم بخش ارم نیز ضمن تشکر از خادمان حرم مطهر رضوی اعلام داشتند: امام رضا(ع) ولی‌نعمت ما ایرانیان است، استقبال از خدام حرم مطهر کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام سید عبدالکریم فاطمی، روحانی کاروان زیر سایه خورشید، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) دهه کرامت را دهه تکریم از امامزادگان واجب التعظیم بیان کرد.

وی با اشاره به روایاتی از امام رضا(ع) و با بیان اینکه باید به خدا و پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ایمان داشته و شکرگزار خداوند باشیم، بالاترین شکرگزاری را دستگیری از مومنین بیان کرد.

بر پایه این گزارش، زیارت شهدای گمنام شهر تنگ ارم، تجلیل خدام امام رضا(ع) از گروه سود دانش آموزی حضرت زینب(س)، عیادت از بیماران از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در این بخش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha