دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان‌شرقی با تشریح برنامه‌های دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: این سفر روزهای آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز ۱۰ خردادماه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: این سفر در روزهای آینده به استان انجام می‌شود.

وی افزود: این سفر نشان‌دهنده اهمیت آذربایجان‌شرقی و مردم این خطه برای رئیس‌جمهور و دولت است. رئیس‌جمهور در این سفر با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می‌کند و نشستی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان و دیدار و نشستی نیز با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی، بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این مصوبات و طرح‌هایی که به اتمام رسیده و جزو پروژه‌های مهم هستند از سوی رئیس‌جمهور و وزرا در تبریز و سیار شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اعلام کرد: همچنین طرح‌ها و منابعی که برای آنها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس‌جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه‌ای با بخش خصوصی انجام خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha