پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جلسه طلاب قروه و کامیاران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اغتشاشات اخیر کشور، تمام نیروهای انقلابی و نظامی را درگیر خود کرده بود؛ اما بحمدالله اوضاع اجتماعی و سیاسی استان کردستان دارای ثبات است و اتفاقات خوبی پس از این حوادث با هوشمندی مردم تاکنون رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در نشست طلاب و فضلای شهرستان های قروه و کامیاران که در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: مؤمن باید همیشه در حال تلاش باشد و در عین حال دائما خود را مقصر و دارای کوتاهی بداند.

وی در این نشست به موضوع اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: این حادثه تمام نیروهای انقلابی و نظامی را درگیر خود کرده بود؛ اما بحمدالله اوضاع اجتماعی و سیاسی استان دارای ثبات است و اتفاقات خوبی پس از این حوادث با هوشمندی مردم تاکنون رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به برخی از موفقیت های دولت و نظام در این استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: «حضور سران قوای مجریه و قضاییه در استان»، «ساماندهی بازارچه های مرزی و منطقه اقتصادی بانه و مریوان»، «رساندن آب سد آزاد به قروه»، «راه اندازی ذوب آهن قروه» و ... از جمله موفقیت های دولت و نظام در کردستان بوده است.

مردم کردستان در اغتشاشات هوشمندانه عمل کردند

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تحسین صبر و بردباری مبلغین و مدرسین، بر تقویت مساجد شهر و روستا تأکید کرد و گفت: از نمایندگان طلاب و فضلا خواستاریم سامانه اطلاعات آمار طلاب استان کردستان را راه اندازی نموده و گروه اندیشه ورز نخبگانی را راه بیندازند.

در این جلسه نماینده طلاب قروه و کامیاران و تعدادی از فضلا و اساتید نیز به بیان دیدگاه های خود در رابطه با اوضاع فرهنگی و اجتماعی استان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha