دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تحریم یک تشکل دانشجویی واقعا خنده‌دار است اما آنچه که مسلم است دستپاچگی و سردرگمی اتحادیه اروپا در مقابل پیشرفت‌های دیپلماسی و روابط خارجی ایران بخصوص در غرب آسیا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شامگاه چهارشنبه در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز حضور یافت و اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را محکوم کرد.

امام جمعه تبریز گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها نسبت به تبعات رفتارهای مداخله جویانه غرب هشدار داده و تصریح کرده که این قبیل اقدامات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: اقدامات ضد ایرانی غرب، غیرسازنده و متناقض با منشور ملل متحد و مقررات و ساز و کارهای بین المللی هست، کشورها حق مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: بنده ضمن محکوم کردن این اقدام کور، تبریک عرض می‌کنم به بسیج دانشجویی و به دانشجویان بسیجی و سایر تشکل‌های دانشجویی عزیز، می‌گویم عزمتان را در دفاع از حقوق ملت و تلاش برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی جزم کنید و مصمم‌تر از قبل به راهتان ادامه دهید این تحریم‌ها نشان از اثرگذاری و درستی راهی است که شما بسیجیان در حال طی آن هستید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا تعجب‌آور نیست! اتحادیه اروپا از پیشرفت‌ها و استقلال ایران اسلامی با وجود تحریم‌های اقتصادی عصبانی است.

وی گفت: تحریم یک تشکل دانشجویی واقعا خنده‌دار است اما آنچه که مسلم است دستپاچگی و سردرگمی اتحادیه اروپا در مقابل پیشرفت‌های دیپلماسی و روابط خارجی ایران بخصوص در غرب آسیا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha