شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج طلاب همدان

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون همدان و فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان با مسئولان بسیج دانشجویی در واکنش به تحریم این نهاد انقلابی از سوی اتحادیه اروپا، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجج اسلام محسن تیموری و علیرضا یوسفی راستگو، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان و فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان پیش از ظهر امروز با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دیدار کردند.

این نشست به منظور اعلام حمایت از بسیج دانشجویی در واکنش به تحریم این نهاد انقلابی از سوی اتحادیه اروپا، شکل گرفت.

حجت الاسلام یوسفی فرمانده پایگاه بسیج اساتید حوزه علمیه همدان با اشاره به تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا، اظهار داشت: قطعا این اقدام از روی استیصال و درماندگی دشمنان این مرز و بوم است.

وی با تأکید بر اینکه تحریم بسیج دانشجویی توسط کشورهای مستکبر، مدال افتخاری برای این نهاد انقلابی است، گفت: اساتید حوزه علمیه استان آمادگی کامل خود را برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه اعلام می‌دارد.

در ادامه این نشست سرگرد حمید پورحسینی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی ضمن تشکر از حضور اساتید حوزه علمیه و اعلام حمایت از بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: استمرار برگزاری این نشست‌ها با حضور بسیج اساتید دانشگاه، بسیار ضروری و نیاز امروز جامعه است.

وی افزود: استفاده از این ظرفیت برای احیاء دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه بسیار مناسب است و باید در جهت تقویت آن قدم برداشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha