شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

حوزه / شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در بیانیه‌ای اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در بیانیه‌ای اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است،

﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً﴾ (الاسراء: ۸۱)

دستاوردها و پیشرفت‌های بی‌نظیر بسیج دانشجویی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها، بار دیگر موجب عصبانیت غربی‌ها شد و آنها را به رفتارهای غیرمنطقی و عصبی واداشت و این واکنش‌ها و رفتارها نشان از این دارد که فرزندان این مرز و بوم، چه در جایگاه وزیر انقلابی و چه در جایگاه دانشجو عرصه تعلیم و تربیت، راه خود را به‌درستی در پیش گرفته‌اند.

بی‌شک دشمنان ایران اسلامی و بدخواهان ملت ایران، به این موضوع آگاه هستند که اجزای نظام تعلیم و تربیت با فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و با تلاش و همت سربازانِ رهبر عزیزمان، در اندیشه ساختن ایران قوی است تا جایگاه متعالی ایران در نظم جدید جهانی تعریف و مستحکم شود، از همین‌رو اتحادیه اروپا و دشمنان این مرز و بوم به خیال خام خود درحال برنامه‌ریزی برای مانع‌تراشی برای ایران اسلامی در این مسیر هستند.

اکنون ریشه‌ بروز واکنش‌های عصبی و غیرمنطقی از سوی بدخواهان و دشمنان را باید در صلابت، پایبندی و استقامت بسیج دانشجویی در اجرای فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب(مدظله‌العالی) دانست که این روزها بیش از پیش، خود را در عرصه‌هایی همچون تبیین و تشریح سیاست‌های خصمانه دشمنان مردم ایران، ردّ نسخه‌های غیرکارشناسی غربی‌ها همچون سند ۲۰۳۰، ارتقای آگاهی دانشجویان درباره ماهیت واقعی استکبار جهانی، تقویت بصیرت جامعه دانشجویی کشور و در یک کلام، ایجاد روحیه امید به آینده در اجزای نظام تعلیم و تربیت و دانشگاهی نمایان ساخته است.

ما اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران، در همین فرصت ضمن محکومیت اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی به عنوان یکی از نمادهای مهم و پرتلاش نظام تعلیم و تربیت و دانشگاهی، اعلام می‌داریم که گام‌های استوار و امیدوار خود را در مسیر ساختن ایران قوی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با انگیزه هرچه بیشتر برمی‌داریم و این مسیر روشن را تا رسیدن به قله‌های افتخار و فتح عرصه‌های جدیدِ پیشرفت و تعالی ادامه می‌دهیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha