جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر خواهر برادری

حوزه/ اولین جشنواره‌ی خواهر برادری توسط مدیران محلات اسلامی منطقه۱۲ تهران برگزار شد.

حجت الاسلام محمودزاده، مدیر محله‌ی اسلامی امامزاده یحیی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، در خصوص برگزاری جشنواره خواهر برادری که در میدان آیینی امام حسین علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره کاملا مردمی و توسط روحانیون فعال برخی مساجد منطقه، بسیجیان و همچنین با کمک و همراهی برخی نهادها از جمله، شهرداری، آموزش و پرورش و برخی مدیران فعال محلات اسلامی منطقه ۱۲ شهرداری تهران طی ده روز گذشته برنامه ریزی شده بود و در میدان آیینی امام حسین علیه السلام نیز با استقبال بسیار خوب مردمی برگزار شد.

مسئول خانه امداد محله قیام و آبشار تهران افزود: بدنبال آن هستیم تا با هماهنگی گروههای مختلف مردمی و تلاش همگان از جمله خانه های امداد و خانه های هلال با نگاه جامع اجتماعی بدون هرگونه نگاه سیاسی و تبعیض اجتماعی در محلات تهران به خدمات اجتماعی به مردم اقدام شود. از جمله خدمات ظرفیت بالای ستاد توانمند سازی محلات کم برخوردار کشور تحت عنوان خانه های امداد و خانه های هلال است.

مسئول گروه جهادی و مرکز نیکوکاری هلال اخضر ادامه داد: ظرفیت های آماده و کارگروههای تشکیل شده در حوزه های ، فرهنگی ، دینی و مذهبی ، اجتماعی ، اقتصادی و خدمات رسانی و توانمند سازی ها قابل ارتقاء و آماده‌ی جذب و همکاری با دغدغه مندان در عرصه های مختلف و مذکور می باشند.

یادآور می شود فعالیت های تشکل محلات اسلامی کاملا مردمی و با روحیه جهادی برای رفع مشکلات و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برخی از محلات تهران تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد سعیدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چقدر تابلو مراسم رو به نفع خودتون مصادره کردید مراسم برای مساجد هفتگانه محله دروازه شمیران بوده خدا خیرت بده اما عیبی ندارد شما هم بازی.مهم اینه که خدا خودش شاهده