شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه هم افزایی با بسیج طلاب

حوزه / جلسه هم‌افزایی مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با مسئول بسیج طلاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جلسه هم‌افزایی مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان با مسئول بسیج طلاب این استان با حضور خانم عباسی سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان و حجت الاسلام لقمانی مسئول بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان، روز گذشته در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.

خانم عباسی سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت هم‌افزایی بیشتر با بسیج طلاب استان، در ساماندهی امور مربوط به بسیج طلاب به پایگاه‌های بسیج طلاب در مدارس علمیه خواهران هرمزگان تأکید کرد.

نشست مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با مسئول بسیج طلاب استان

در این جلسه مقرر شد، سرکشی به پایگاه‌های بسیج مدارس علمیه شهرستان‌های هرمزگان با همراهی مدیریت حوزه علمیه خواهران و مجموعه بسیج طلاب هرمزگان انجام شود.

مسئولان بسیج طلاب هرمزگان نیز آمادگی خود را در راستای توانمندسازی علمی و مهارتی طلاب با اجرای برنامه‌های خروجی‌محور با همراهی مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان اعلام کرد و تکمیل نواقص پرونده‌های طلاب جهت دریافت خدمات و تسهیلات را ضروری دانست.

برگزاری تریبون آزاد، کرسی‌های آزاد اندیشی، تشکیل گروه رسانه و فضای مجازی از جمله درخواست‌ها از حوزه علمیه خواهران در این جلسه بود، همچنین تأکید شد که محوریت فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج طلاب، مدیر مدرسه علمیه است و فرمانده پایگاه و چارت سازمانی پایگاه‌ها با مشورت مدیر مدرسه صورت می‌پذیرد.

نشست مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با مسئول بسیج طلاب استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha