پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضوی

سردبیر خبر کانون خبر و رسانه خدمت رضوی البرز از فعالان رسانه‌ای خواست تا در سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، عاطفه بیات سردبیر کانون رسانه و خبر البرز در گردهمایی تبیین سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که عصر دیروز در سالن همایش میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته استان البرز در بخش شبکه‌های اجتماعی رتبه اول جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) را کسب کرد، ادامه داد: امسال از طرف دبیرخانه جشنواره در مشهد از تمام فعالان رسانه‌ای استان دعوت به عمل آمده تا در جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) حضور یابند.

بیات با بیان اینکه رسانه بایستی در خط مقدم نشر مضامین سیره رضوی باشد، توضیح داد: تشکیل شبکه تولید محتوای رضوی در سراسر کشور از جمله اهداف این جشنواره است که با آثار تولید شده باید عمق سیره رضوی را در ابعاد فردی و اجتماعی برای همه مردم به شکل قابل فهم معرفی شود.

وی با معرفی برخی از محورهای این جشنواره گفت: انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، زائر و زیارت رضوی، خدمت رضوی،منش رفتاری شهید سلیمانی، هویت مشهد الرضا،جهاد تبیین در کلام و سیره حضرت رضا(ع) از جمله محورهای سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) است.

سردبیر کانون خبر و رسانه البرز گفت: این جشنواره در ۶ بخش رسانه‌های خبری، رسانه‌های تصویری، صوتی، عکس و گرافیک، دانشگاهی و پویش‌های مردمی برگزار می‌شود.

بیات، مهلت ارسال آثار را ۳۱ خردادماه معرفی کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استان تهران و مشهد ارسال نمایند و با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی:Media fast.razavi.ir از جزئیات نحوه ارسال و شرایط آثار ارسالی با خبر شوند.

وی در پایان گفت: از همه شما خادمیاران رسانه می‌خواهم که به عنوان سفیران رسانه رضوی سایر دوستان و همکاران رسانه‌ای خود را برای شرکت در این جشنواره ترغیب نمایید.

در پایان این گردهمایی از تعدادی از خادمیاران نمونه رسانه البرز با اهدای جوایز معنوی و متبرک تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha