پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه دیلم

حوزه/ حجت الاسلام اسدی گفت: با توجه به هجمه دشمن به ارزش‌ها، ما هم باید آرایش فرهنگی و هنری در مقابل جریان سازی دشمن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست کانون بسیج مداحان شهرستان دیلم با رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود اسدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیلم در این نشست گفت: با توجه به هجمه دشمن به ارزش‌ها، ما هم باید آرایش فرهنگی و هنری در مقابل جریان سازی دشمن داشته باشیم.

امام جمعه دیلم ادامه داد: از همین جهت برای این میدان و جریان سازی لازم است افرادی آگاه و بصیر در این زمینه نقش آفرینی کنند، که بحمدالله جامعه مداحان دارای بانوانی بیدار و آگاه هستند. بنابراین در مقابل این هجمه دشمن با هنر خود جریان سازی و آگاه سازی کنید تا مکر دشمنان خنثی شود و این خود همان جهاد تبیین است.

وی در ادامه بیان کرد: اهل قلم و سخن جلوه های عفاف و حجاب را در حادثه عاشورا بررسی و بیان کنند، چرا که برای عفاف و حجاب خون ریخته شده است، پس می طلبد که از این خون ها پاسداری کنیم.

حجت‌الاسلام یوسف زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیلم نیز در این نشست گفت: مجموعه ستاد امر به معروف برنامه های عفاف و حجاب ویژه محرم و صفر را طراحی کرده است که جهت عملیاتی کردن آن نیازمند همکاری شما بانوان مداح هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha