پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزمون خواهران

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت بیش از ۱۰۰ بانوی طلبه لرستانی در آزمون ورودی سطوح ۳ و ۴ خبر داد.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در حاشیه برگزاری آزمون ورودی سطح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد،گفت: امروز بیش از ۱۰۰ بانوی لرستانی برای ورود به سطوح ۳ و ۴ در ۳ حوزه امتحانی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: آزمون ورودی سطوح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران لرستان امروز به صورت هماهنگ در مرکز تخصصی زینبیه(س)خرم آباد، مدرسه علمیه محدثه(س)بروجرد و مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)دورود برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه از تعداد ۱۰۶ شرکت کننده در سطوح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران لرستان ۸۱ نفر در سطح ۳ و ۲۵ نفر در سطح ۴ با هم به رقابت پرداختند، خاطر نشان کرد: تفسیر تطبیقی در سطح ۴ و تاریخ اسلام، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام (گرایش امامت) از جمله رشته های حوزه علمیه خواهران لرستان در سطوح ۳ و ۴ هستند.

مهرابی در پایان با اشاره به اینکه نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران لرستان در سطوح ۳ و ۴ دهم تیر اعلام خواهد شد، گفت:۵۰ طلبه در سطح ۳ و ۱۰ نفر در سطح ۴ حوزه علمیه خواهران لرستان پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha