سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار هلال احمر با امام جمعه

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: با توجه به حوادث متعدد دریایی و واقع شده شهرستان دیّر بین پارس جنوبی و شمالی، استقرار اورژانس هوایی و احداث انبار امدادی در شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در نشستی با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان دیّر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و در خدمت مردم است و علاوه بر کمک رسانی به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی هم حضور فعالی دارد.

وی با بیان اینکه خدمات جمعیت هلال احمر فرامرزی و انسان دوستانه و بدون توجه به دین و مذهب افراد و بدون منت و با مهربانی است، افزود: خدماتی که این جمعیت به مردم ارائه می دهد، براساس آموزه های دینی است.

امام جمعه دیّر با اشاره به اینکه بهترین افراد جامعه کسانی هستند که بیشترین سود را به مردم می رسانند، بیان داشت: باید تلاش کنیم برنامه ها و خدمات مان با انگیزه الهی باشد که پاداش دنیوی و اخروی دارد.

وی با تاکید بر لزوم احداث انبار امدادی در شهرستان دیّر، ادامه داد: در مواقع بحرانی یک لحظه هم حیاتی است و ممکن است همزمان دو شهرستان دچار حادثه شده باشند و جا به جا کردن امکانات امدادی بین دو شهرستان مشکلاتی ایجاد کند.

حجت الاسلام حسینی خواستار تامین یک دستگاه آمبولانس برای هلال احمر شهرستان شد و گفت: با توجه به اتفاقات و حوادثی که در مرکز شهرستان رخ می دهد انتظار می رود این خواسته عملیاتی شود.

وی درباره پایگاه اورژانس هوایی شهرستان دیّر خاطرنشان کرد: در گذشته تلاش های زیادی برای استقرار اورژانس هوای در شهرستان شد اما این قضیه به حاشیه رفت.

امام جمعه دیّر افزود: با توجه به حوادث متعدد دریایی در منطقه و واقع شدن شهرستان دیّر بین پارس جنوبی و شمالی، استقرار اورژانس هوایی نیاز ضروری است و باید دوباره این موضوع پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha