پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قاسم رضایی - جانشین فراجا

حوزه/ جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: سازمان انتظامی بر اساس برنامه ریزی و طراحی صورت گرفته آماده خدمت رسانی در جهت تسهیل تردد زائران برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار قاسم رضایی، در حاشیه و جلسه جمع بندی قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات، پیش بینی ها و هماهنگی های بسیار مناسب انتظامی همکاران در اجرای ماموریت ها در سراسر کشور به ویژه تهران بزرگ، اظهار داشت: سازمان انتظامی نیز مثل همه ملت بزرگ و انقلابی انتظار می کشید تا این ایام را در مسیر انقلاب اسلامی گرامی بدارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: سازمان بزرگ و مقدس انتظامی به عنوان یکی از تسهیل کنندگان و فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای زائران و به طور کل همه مردم عزیز است.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی از روزهای قبل بر اساس برنامه ریزی و طراحی صورت گرفته از استان های مختلف با هماهنگی به عمل آمده برای برگزاری این مراسم در امنیت آماده هستند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس در حوزه های مختلف انتظامی به ویژه فرماندهی تهران بزرگ بر اساس تجارب سال های گذشته و پیش بینی های لازم برای تسهیل تردد زائران نظیر تخصیص پارکینگ ها و مسیرهای مشخص شده است که امسال آزاد راه غدیر نیز برای این امر اضافه شده است.

سردار رضایی عنوان داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته کارشناسان پیش بینی می شود امسال بیش از یک و نیم میلیون زائر در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند که پیش بینی و هماهنگی های لازم انتظامی در این خصوص انجام شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر دقت و توجه ویژه بخصوص رانندگان گرامی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: آنچه مهم است رعایت مقررات و مدیریت سفر از سوی مردم عزیز است در این ایام که تعطیلات است احتمالا در مسیر برگشت زائران به شهرهای زیارتی نظیر قم و مشهد نیز عزیمت می کنند که باید مراقب باشند تا ان شاءالله به سلامت و با بهره مندی از فیوضات این مراسم با خاطری خوش سفر کنند.

وی افزود: سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شروع ولایت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) است که خانواده بزرگ سازمان انتظامی در کنار یکایک مردم عزیز این روز را گرامی می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha