سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر از اعزام ۳ هزار نفر از استان بوشهر به مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، استاندار بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در واقع طلیعه و سرآغاز انقلاب شکوهمند اسلامی است و این رو، نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ملت انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار ایران، مملو از ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و استعمار و استبداد است و ۱۵ خرداد ۴۲ همانند نگینی درخشان در پیشانی مقاومت ملت است.

محمدی‌زاده بر لزوم تبیین ابعاد مختلف قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان باید با ابعاد مختلف قیام پانزدهم خرداد و مقاومت مردم انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند.

استاندار بوشهر همچنین با تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: ۱۴ خرداد داغی سنگین و بزرگ بر دل مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان بود و اکنون پس از گذشت ۳۴ سال از فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت حضرت امام(ره) با حضور میلیونی دلدادگان ایشان از سراسر جهان در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر از اعزام ۳ هزار نفر از استان بوشهر به مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha