جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی گفت: امام راحل برای احیای دین و ارزش‌های الهی تلاش کردند و ویژگی دیگر امام خمینی (ره) این بود که ایشان با مومنان با تمام تواضع و فروتنی برخورد می کردند و در این خصوص هیچ فردی به اندازه ملت امام را نشناختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در مراسم گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مسجد مقبره تبریز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: چندین خصوصیت در قرآن کریم بیان شده که این ویژگی‌ها در هر فردی باشد منطبق بر خصوصیت یاران امام زمان (عج) است و این ویژگی‌ها در وجود امام سفر کرده ما وجود داشت.

وی یکی از ویژگی‌های امام خمینی را دوستدار خدا بودن ایشان برشمرد و افزود: هرکس از خدای متعال و پیامبر اسلام اطاعت کند روز قیامت خداوند او را با پیامبران، صدیقین، صالحان و شهدا محشور می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی با تاکید بر اینکه امام راحل برای احیای دین و ارزش‌های الهی تلاش کردند اظهار کرد: ویژگی دیگر امام خمینی (ره) این بود که ایشان با مومنان با تمام تواضع و فروتنی برخورد می کردند و در این خصوص هیچ فردی به اندازه ملت امام را نشناختند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها با یک دعوت یک صد هزار جوان را برای مبارزه با دشمن بعثی صدام بسیج کردند و این ملت با تمام وجود وارد میدان شدند و امروز صلابت و اقتدار کشور به برکت امامین انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان مجاهدت‌ها و تبیین اندیشه‌های انقلابی و مقام علمی، عرفانی و سیاسی امام راحل، بزرگترین میراث گرانبهای ایشان را جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه دانست و بر ضرورت توجه مسئولان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و استمرار تبعیت از ولایت امر و رسیدگی به محرومان جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha