جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام خیر اندیش

حوزه / حجت‌الاسلام خیر اندیش گفت : دوره های آموزشی روش تحقیق ویژه اساتید هرمزگان به مدت سه روز از ۱۵تا ۱۷خرداد در مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس در حال برگزار ی است.

حجت‌الاسلام عباس خیر اندیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان از برگزاری دوره های روش تحقیق ویژه اساتید حوزه استان خبر داد و اظهار داشت: سال ۹۶ مصوبه ای تحت عنوان ماده واحده به حوزه ها و مدارس علمیه ابلاغ شد مبنی بر اینکه اساتید پژوهش حوزه های علمیه کشور برای دریافت یا ارتقای حکم استادی خود می بایست یا از پایان نامه سطح ۳ و ۴ خود دفاع کنند و یا اینکه حداقل یک دوره آشنایی با فرآیندهای پژوهشی و روش تحقیق را الزاما پشت سر بگذارند که برای این کار پنج سال مهلت در نظر گرفته شد که با توجه به نیاز حوزه ها این مدت یکسال تمدید شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان افزود: علی رغم تلاش های فراوان جمع کثیری از اساتید هنوز مشمول حضور الزامی در دوره های روش تحقیق و کسب گواهی پایان دوره بودند.

وی ادامه داد: الحمدلله در چند سال اخیر سه دوره روش تحقیق برگزار شد که با استقبال بالای اساتید حوزه علمیه هرمزگان روبرو شد.

حجت‌الاسلام خیر اندیش خاطرنشان کرد: در مرحله ی دوم برگزاری این دوره ها از ۱۵ تا ۱۷ خردادماه۱۴٠۲ یک دوره ی دیگر در مدرسه النبی (ص) شهرستان بندرعباس برنامه ریزی و برای ۳۴ استاد در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد خليلی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    عالی