یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: در بعد زیرساخت های پژوهشی حوزه علمیه هرمزگان زیر خط فقر به سر می برد و در بحث تجهیزات نیز ضعیف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان صبح امروز در دوره روش تحقیق اساتید که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در سالن اجتماعات شورای نگهبان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علمیه هرمزگان با همراهی مدیران، اساتید و کادر مدارس توانسته است رشد چشمگیری در خصوص پژوهش داشته باشد.

وی با بیان اینکه معاون پژوهش نقش بسزایی در روند رشد پژوهشی در حوزه علمیه هرمزگان ایفا کرده است، افزود: فعالیت های پژوهشی مدارس علمیه هرمزگان به واقع نوید دهنده پویایی و حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: در بعد زیر ساخت های پژوهشی حوزه علمیه هرمزگان در زیر خط فقر به سر می برد و در بحث تجهیزات نیز ضعیف هستیم و درخواست حمایت حداقلی نسبت به تجهیز و تکمیل تجهیزات در این خصوص برای اساتید و طلاب را نیازمندیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی ادامه داد : اگر این حمایت ها نسبت به مدارس علمیه هرمزگان صورت گیرد قطعا با جوانی و پویای که دارند شاهد شکل گیری پیشرفت بیشتر در روند پژوهشی در هرمزگان خواهیم بود.

وی با توضیح اینکه از جمله ویژگی ممتاز حوزه علمیه هرمزگان، وجود مدرسه علمیه النبی (ص) است که در ایام هشت سال دفاع مقدس مدرسه را تعطیل و بحث و درس را همراه با اساتید و طلاب در جبهه ها دایر می کنند و از حدود ۱۰۰طلبه ۳۱نفر به درجه شهادت نائل می آیند و این حوزه به مدال افتخار خودش می بالد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان عنوان کرد: طلاب استان هرمزگان از شرقی ترین شهرستان، جاسک تا غربی ترین آن پارسیان ولایت مدار با استعداد در مسیر ولایت هستند که نیاز است توجه خاص و ویژه تری به این طلاب شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی خاطرنشان کرد : حوزه علمیه هرمزگان در ابعاد مختلف بویژه پژوهش که نیاز حتمی و ضروری یک طلبه می باشد فعالیت های گسترده ای انجام داده و در بخش ماده واحده (دوره پژوهشی اساتید) نیز سومین دوره آن برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha