پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور برای بازدید از چند طرح پژوهشی به استان هرمزگان سفر می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه برای بازدید از طرح های پژوهشی مدارس علمیه هرمزگان به استان سفر می کند.

از برنامه های سفر دو روزه معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در هرمزگان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید و افتتاح طرح های پژوهشی در مدارس علمیه شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، جاسک و رودان می باشد.

در روز اول(چهارشنبه ۱۷خرداد ماه) سفر حجت‌الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی، دیدار با اساتید شرکت کننده در دوره ماده واحده، جلسه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، بازدید از مدرسه علمیه امام جعفرصادق(علیه السلام) قشم و افتتاح پژوهش سرای مدرسه و جلسه با مدیر، معاونین و اساتید و طلاب مدرسه، بازدید از مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) رودان، بازدید از مدرسه علمیه آل البیت(علیه السلام) بندرلنگه و بازدید از مدرسه علمیه حضرت مولودکعبه جاسک برنامه ریزی شده است.

برنامه های روز دوم پنجشنبه ۱۸خرداد ماه جلسه با مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه، کادر اداری مدیریت و اعضای شورای پژوهش استان، جلسه با شورای استانی جشنواره علامه حلی(ره)، تبیین و توجیه وضعیت سنجی پژوهشی در قالب دسکتاپ مجازی، بازدید از مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) رودان، بازدید از مدرسه علمیه حضرت النبی(ص) و افتتاح پژوهش سرای این مدرسه اعلام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha