شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقتی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: رونق مراکز تخصصی یکی دیگر از دغدغه‌های مهم است که در این زمینه دوره‌های مختلف تخصصی در سطوح عالی در سه شهرستان بندرعباس، رودان و بشاگرد شکل گرفته است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان، امروز در آیین معارفه حجت‌الاسلام حسین عدالت به عنوان سرپرست مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان و تکریم حجت‌الاسلام واحدی مدیر سابق این مدرسه، ضمن تسلیت سوگواری ایام آخر صفر، اظهار داشت: مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان یکی از مدارس ممتاز در مباحث مختلف آموزشی و پژوهشی است.

وی افزود: خدمت کردن به شاگردان صاحب الزمان(عج) یک فرصت است که باید قدردان باشیم و در این راه سعی و تلاش وافری انجام دهیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، تحصیل علم را با اهمیت خواند و بیان کرد: مقام عالم چه بسا از شهید بالاتر است که مرزبانی و پاسبانی دین و عقاید مردم را برعهده دارد که مجاهدتی بس بزرگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی عنوان کرد: اهتمام ویژه به تبلیغ از مأموریت‌های حوزه‌های علمیه و طلاب است که در این خصوص باید با تلاش‌های بیشتر، تأثیر گذاری آن در جامعه نمایان شود.

وی اظهار کرد: رونق مراکز تخصصی یکی دیگر از دغدغه‌های مهم است که دوره‌های مختلف تخصصی در سطوح عالی در سه شهرستان بندرعباس، رودان و بشاگرد شکل گرفته است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: تلاش داریم بیش از ۷۰درصد از طلاب فارغ تحصیل سطح یک در رشته‌های تخصصی وارد شوند و زیر ساخت‌هایی که نیاز مراکز است را به تدریج فراهم می‌کنیم تا بتوانیم مدارسی در تراز استان بلکه در سطح کشور داشته باشیم.

وی با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام عدالت سرپرست مدرسه علمیه ولیعصر(عج) از خدمات و تلاش‌های حجت‌ الاسلام واحدی تقدیر و تشکر کرد.

رونق مراکز تخصصی در هرمزگان از دغدغه‌های جدی است

تربیت طلاب در مراکز تخصصی برای مقابله با جریان‌های انحرافی

در ادامه حجت‌الاسلام میرزا حسنعلی عدالت تولیت مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان، ضمن تشکر از مجموعه این مدرسه علمیه، اظهار کرد: تربیت طلاب در رشته‌های تخصصی بهترین راه برای مقابله با جریان‌های التقاطی، افکار و عقاید و اندیشه‌های انحرافی است.

وی افزود: اگر در این بخش نتوانیم زیر ساخت‌های لازم در جهت پاسخگویی شبهات مردم داشته باشیم، طرف مقابل برنده خواهد شد.

تولیت مدرسه علمیه ولیعصر(عج) ادامه داد: طلاب و روحانیون باید بتوانند مسلح به سلاح علم و تقوا باشند تا در برابر جریان‌های فکری ضاله پاسخگو باشند.

رونق مراکز تخصصی در هرمزگان از دغدغه‌های جدی است

طلاب در مسیر ترویج مکتب اهل بیت(ع) گام بردارند

حجت‌الاسلام حسین عدالت سرپرست مدرسه علمیه ولیعصر (عج) نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: ما در مسیر پر پیچ و خم دوران غیبت حضرت صاحب(عج) قرار داریم و باید در این مسیر از اهل بیت(ع) رهروی کنیم.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون در راه ترویج مکتب اهل بیت(ع) و قرآن گام بردارند تا شاهد قدرت و موفقیت اسلام عزیز در تمام عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha