یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عدالت/ رودان

حوزه / تولیت مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان گفت: دشمنان اینگونه تبلیغ می کنند که در زمان طاغوت فقر نبود و تاریخ را منحرف می کنند، اما باید دوران ستم و ظلم طاغوت را تبیین و روشنگری کرد تا مردم دچا انحراف نشوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عدالت تولیت مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان امروز چهارشنبه ۱۲بهمن در جلسه ای با طلاب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام جواد(ع) و آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از کارهای امام جواد (ع) ارتباط با مردم جهت گره گشایی از مشکلات آنها بود.

وی با بیان اینکه رسالت طلاب و روحانیون همانند رسالت انبیاء است، افزود: انبیاء و ائمه معصومین علیهم‌السلام تنها به امر نماز مشغول نبودند بلکه مبادرت به تربیت شاگردان، ارتباط با مردم و گره گشایی از مشکلات می کردند.

مدیر مؤسسه خیریه فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) رودان یادآور شد: با اینکه همه ائمه(ع) در شرایط سختی قرار داشتند اما دوران امام جواد (ع) متفاوت بود و با وجود شرایط اختناق اگر سائلی بر در خانه حضرت می آمد دست خالی بر نمی گشت.

حجت‌الاسلام عدالت به دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمنان اینگونه تبلیغ می کنند که در زمان طاغوت فقر نبود و تاریخ را منحرف می کنند، اما باید دوران ستم و ظلم طاغوت را تبیین و روشنگری کرد تا مردم دچار انحراف نشوند.

تولیت مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان ادامه داد: رژیم پهلوی گوش به فرمان آمریکا سودای اسلام ستیزی داشت و حتی با حجاب که از مظاهر اسلام است مقابله می کرد.

حجت‌الاسلام عدالت در ادامه تاکید کرد: طلاب و روحانیون در جهت بیداری مردم گام بردارند و نقش روشنگری را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب مسئولین هیچ تعهدی نسبت به اسلام نداشتند و بی دینی و شرب خمر را تبلیغ می کردند، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب در رأس نظام مجتهد جامع الشرایط است که عزت برای اسلام است و روحانیون و حوزه های علمیه هم عزت یافته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha