شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام واحدی / رودان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان با بیان اینکه ماه رجب، سرآغاز حرکت سیر و سلوک انسان مومن است، گفت: با برداشت توشه مناسب در این ماه پر فضلیت با دست پر در ماه رمضان به مهمانی خدا خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام اسماعیل واحدی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان امروز در جلسه درس اخلاق طلاب این مدرسه، با اهمیت خواندن مجالس وعظ و ذکر، اظهار داشت: علمای بزرگ جهان تشیع اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری مراسم و مجالس وعظ و ذکر داشتند.

وی افزود: نیاز جدی انسان به یادآوری، سبب می‌شود که هم به دنبال یادگیری باشد و هم عمل به آنچه آموخته است را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر رودان (عج)، یادآور شد: انسان در طول زندگی دچار لغزش‌ها و غفلت‌هایی می‌شود که از طریق تذکر قلب او نجات پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام واحدی خاطرنشان کرد: ذکر قلبی، زبانی و عملی، غفلت‌هایی که همراه انسان است را کم می‌کند و توجه به ساحت خدای متعال را بیشتر می‌سازد.

وی با بیان اینکه ماه رجب، سرآغاز حرکت سیر و سلوک انسان مومن است، گفت: با برداشت توشه مناسب در این ماه پر فضلیت با دست پر در ماه رمضان به مهمانی خدا خواهیم رفت.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان، تأکید کرد: درست است که هر روز و شب باید مقدمه‌ای برای شب قدر باشد، اما در ماه رجب لحظه به لحظه آن برای رسیدن به عظمت این شب مقدر شده و انسان باید از آن به نحو احسن استفاده کند.

حجت‌الاسلام واحدی خطاب به طلاب خاطرنشان کرد: روزه گرفتن و خواندن ادعیه وارده در این ماه را فراموش نکنید تا با دلی بیدار عظمت این ماه را درک کنید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha