دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گردهمایی

حجت الاسلام یعقوبی گفت: نتیجه نشست ها و برنامه ها باید به اقداماتی منجر شود که برای جامعه و مردم قابل لمس معنوی و اجرایی باشد و حداقل اثر خود را در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در گردهمایی بصیرتی مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان های استان اصفهان، ماه رجب را یکی از ماه های پر خیر و برکت و دروازه ورود معنوی به ماه شعبان و رمضان عنوان کرد و گفت: این نشست را به فال نیک می‌گیریم چرا که در ایام ماه رجب انجام گرفته است و خیر و برکت آن نیز باید در افدامات آتی و آینده خود را نشان دهد.

وی تصریح کرد: نتیجه این نشست باید باید به اقداماتی منجر شود که برای جامعه و مردم قابل لمس معنوی و اجرایی باشد و حداقل اثر خود را در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و ماه های شعبان و رمضان نشان دهد.

در ادامه این گردهمایی رحمت الله فیروزی نماینده مردم شهرستان نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی به نقش روحانیون در تبیین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: روحانیون قبل و بعد از انقلاب خدمات و ثمرات پر خیر و برکتی برای جامعه داشته اند و باید این تلاش ها و خدمات به نحوی شایسته و ملموس برای مردم بیان شود.

محمد ظریفی، فرماندار نطنز نیز جمع حاضر را یکی از مجامع مؤثر در فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و گفت: نتیجه این نشست باید آن باشد که مطالب اخیر رهبری معظم به صورت عملیاتی محقق شود و نتایج پر خیر و برکت آن برای کشور، استان و این منطقه ظهور و بروز نماید.

وی افزود: فرمانداری نطنز نیز خود را موظف می داند که از اقدامات انجام شده و در حال انجام در عرصه های فرهنگی و تبلیغی حمایت کند و این موضوع را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است، رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و ایشان تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha