جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نادر حقیقی - مدیر حوزه علمیه هرمزگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره به ضرورت راه اندازی پژوهش سرای حوزه علمیه استان هرمزگان، گفت: برای راه اندازی پژوهش سرا در وهله اول باید زیرساخت ها فراهم شود و بعد از آن برگزاری دوره های آموزش، پژوهش و تربیت طلاب پژوهشگر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، شامگاه  شنبه ٢٤ مهرماه در اولین جلسه شورای پژوهش طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان، اظهار کرد: در بحث پژوهش، استان هرمزگان از جاماندگان است؛ باید با راه اندازی پژوهش های تابستانه برای طلاب این کمبود را جبران کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با اشاره به اهداف تشکیل شورای پژوهش طلاب، افزود: هدف ما از این گردهمایی مشخص شدن تقویم سالانه جلسات شورا و مسائل و مشکلات پژوهشی مدارس علمیه استان است.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی پژوهش سرای حوزه علمیه استان هرمزگان، افزود: برای راه اندازی پژوهش سرا در وهله اول باید زیرساخت ها فراهم شود و بعد از آن برگزاری دوره های آموزش پژوهش و تربیت طلاب پژوهشگر انجام شود.

حجت الاسلام حقیقی عنوان کرد: ما باید بیشترین تلاش خود را در راستای فراهم آوردن زمینه پژوهش طلاب به کار بگیریم و با راه اندازی پژوهش سراها و کتابخانه ها به درخشش های علمی طلاب کمک کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شواری پژوهش باید موانع کار علمی طلاب را از بین ببرد، البته تاکنون تلاش های خوبی در راستای آموزش و پژوهش صورت گرفته که با یاری حق ان شاءالله بقیه امور را هم به خوبی انجام خواهیم داد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha