یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مشاور وزیر اوقاف عمان

حوزه/ منذر بن عبدالله السیفی، با بیان اینکه علما برای بازگرداندن مردم به راه راست می آیند، اشاره کرد: امام خمینی از جمله کسانی بودند که برای هدایت امت اسلامی آمده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، منذر بن عبدالله السیفی، مشاور وزیر اوقاف عمان، با تأیید اینکه هر ۱۰۰ سال یا بیشتر، علما برای ارتقای جایگاه امت خود و بازگرداندن مردم به راه راست می آیند، اشاره کرد: امام خمینی از جمله کسانی بودند که برای هدایت امت اسلامی آمده است.

وی در خصوص بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی (ره) تاکید کرد: شخصیت امام خمینی (ره) یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار در جوامع اسلامی است، چرا که ایشان اصول والایی را که دین ما به آن فرا می‌خواند می‌خواند، آورده است و پیام آور عدل و مساوات و رد مظالم به اهلش و رفع ظلم بود.

مشاور وزیر اوقاف عمان با بیان اینکه تحقق عدالت در بین مردم با اهمیت است و عدالت اساس حکومت داری است و بقای امت در حالت خیر و خوبی است، گفت: امام خمینی از همان آغاز نوجوانی و حتی در دوران جوانی که یکی از دوران مهم زندگی ایشان است، اوضاع جوامعی که از ظلم و ستم رنج می برند را زیر نظر دارد. پس به این فکر افتاد که ظلم را از این جوامع بزداید و حکومت اسلامی همان چیزی است که باید در این جوامع برقرار شود و در مسیر حضرت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) حرکت کند.

السیفی در خصوص اینکه جامعه ما تا چه اندازه به بینش ها، شخصیت ها و انسان های آزاده ای چون امام خمینی(ره) نیاز دارد، اشاره کرد: این یکی از موارد مهمی است که باید در اندیشه جوانان دختران و جوامع تجسم یابد؛ زیرا آن ها به کسی نیاز دارند که آنها را بیدار کند و آنها را از ظلم ها و انحرافات نجات دهد.

وی در پایان گفت: شکی نیست که امام خمینی (ره) از جمله کسانی بود که برای این امت آمده و تأثیرگذار بودند و این تأثیر هنوز باقی است و تا قیامت باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha