یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: امام خامنه‌ای با هوشمندی و درایت، حکمت، دوراندیشی و موحدانه حرکت می کند و با توجه و توکل بر خدا و استعانت از امام زمان (عج) کشور را پیش می برد و رهبری معظم له به عنوان یک سند افتخار نه تنها برای مردم ایران و همه مسلمین بلکه برای همه مظلومین جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام گفت: سی و چهارمین سال رهبری آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) که همراه با اقتدار، حکمت، عزت، شجاعت و تدبیر بوده است بر مردم ایران، همه نیروهای جبهه مقاومت و مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: بعد از ارتحال امام خمینی(ره) که یک مصیبت جانگدازی برای ملت ایران بود همه در این فکر فرورفته بودند که رهبر آینده چه کسی خواهد بود که هم مقتدر باشد و هم با تدبیر و حکمت عزت اسلام و مسلمین و عظمت انقلاب و مکتب امام (ره) را حفظ کند. با عنایات الهی مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله‌العالی) را انتخاب و این رهبر فرزانه و حکیم را برای یک مأموریت بزرگ برگزیدند.

وی ادامه داد: دشمن آن موقع متوجه شد که خمینی دیگری پا به عرصه رهبری انقلاب اسلامی گذاشته است؛ دوستداران انقلاب خوشحال شدند و دشمنان نگران، چون بزرگی و عظمت این شخصیت و شعاع و منظومه فکری ایشان را می شناختند و هدایت ها و تعاریف حضرت امام(ره) درباره ایشان را شنیده بودند؛ شخصیتی که به علم و مبانی فقهی آشناست و امام(ره) او را مثل برادر و خورشیدی که برای اسلام و مسلمانان می درخشد، توصیف کرده بود و این تعاریف هرچه از رهبری حضرت آقا گذشت بیشتر خودش را به نمایان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: از ابتدا در فتنه های مختلف نوک پیکان حمله های دشمن به سمت مقام معظم رهبری بوده است و می خواستند چهره نورانی و پاک ایشان را خدشه دار کنند و فاصله بین مردم و جوانان با رهبری ایجاد شود و نور الهی را خاموش کنند، اما خداوند در قرآن فرموده است «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ».

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: دشمن می داند شخصیت رهبر معظم انقلاب یک شخصیت بی بدیل است و بعد از حضرت امام (ره)، هدایت ها و رهنمودهای پیامبرگونه ایشان آن طور که فرماندهان ارشد نظامی کشور می گویند با تدبیرشان ما را از هفت جنگ قطعی و مسلم عبور داده اند و از طرف دیگر در تقویت جبهه مقاومت نقش بسزایی ایفا کرده اند. درایت، هوشمندی و دوراندیشی مقام معظم رهبری باعث تقویت حزب الله، قدرت یافتن جبهه مقاومت در غزه، جلوگیری از توطئه تجزیه سوریه و عراق، از بین بردن فتنه داعش در منطقه و پیروزی یمن نقش به سزایی داشته است و تدابیر مقام معظم له باعث خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بعد از 20 سال شد و در منطقه نیز شاهد خروج تدریجی آنها هستیم؛ همه این اتفاقات نشان از اقتدار و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد. یکی از تحلیلگران سیاسی غربی گفته بود «رهبر ایران نقش اساسی، اثرگذار و مهمی در منطقه ایفا می کند و نظم نوین را در منطقه شکل داده است.»

به گفته مدیر حوزه علمیه استان ایلام، امروز اگر نهضت علمی در ایران شکل گرفته و صنعت موشکی و دیگر حوزه های علمی کشور در جهان حرفی برای گفتن دارد و جزو کشورهای برتر دنیا می باشد نشان از تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از راه های حل مشکلات اقتصادی، افزایش تولید، مهار و کاهش تورم این است با کشورهای همسایه منطقه روابط اقتصادی برقرار کنیم و دولت انقلابی دارد این کار را انجام می دهد.

وی در پایان تصریح کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) با هوشمندی و درایت، حکمت، دوراندیشی و موحدانه حرکت می کند و با توجه و توکل بر خدا و استعانت از امام زمان (عج) کشور را پیش می برد و رهبری معظم له به عنوان یک سند افتخار نه تنها برای مردم ایران و همه مسلمین بلکه برای همه مظلومین جهان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha