شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در یادواره‌ها باید بتوانیم اقشار مختلف جامعه را با خود همراه کنیم، گفت: در برگزاری چنینی مراسم‌هایی نباید تنها به اماکن خاصی محدود شویم و بهتر است تا برای همراهی اقشار مختلف خصوصا نسل جدید برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت شهدای آزاده (غریب در اسارت) استان همدان، با بیان اینکه نسل جوان باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و ایثارگران آشنا شوند، اظهار داشت: اسرا و آزادگان ظرفیت غنی در عرصه حمایت از نظام، انقلاب و اسلام دارند که باید به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود: حضور بیش از ۴۳ هزار آزاده جمعیت کمی نیست که می‌توان با استفاده از این ظرفیت عظیم از طریق شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط بین آزادگان در عرصه حمایت از انقلاب و نظام اقدامات مثمر ثمری انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدایی که در دوران اسارت به شهادت رسیدند، ایده خوبی است، گفت: با توجه به برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان در سال جاری، خوب است تا از ظرفیت کنگره برای معرفی این شهدای غریب استفاده شود.

وی تصریح کرد: شرایط موجود در دوران اسارت بسیار غریب بود و آزادگان سختی‌های بسیاری را در این دوران متحمل شدند که امیدواریم این یادواره بتواند غربت و مقاومت آزادگان را به درستی در سطح جامعه تبیین کند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه در یادواره‌ها باید اقشار مختلف جامعه را با خود همراه کنیم، خاطرنشان کرد: در برگزاری چنینی مراسم‌هایی نباید به اماکن خاص محدود شویم و لذا همراهی عموم مردم به منظور بیان و آشنایی با این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها و قدردانی از ایثارگران ضروری است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha