یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / گردهمایی همکاری‌ حوزه های  علمیه و آموزش و پرورش با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر تقویت همکاری ها و تعامل بیش از پیش آموزش وپرورش و حوزه های علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین عصر امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش وپرورش استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین برگزار شد گفت: همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه می تواند برای تحقق برنامه های حوزوی و تربیتی در مدارس تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر حوزه و آموزش و پرورش و حضور روحانیون در مدارس می تواند جلوی برخی از ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه و مدارس بگیرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: نقش حوزه های علمیه در جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید مسئولان آموزش و پرورش بیشتر با این نهاد همکاری داشته باشند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: تشکیل ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش گام های موثر و خوبی در تعلیم و تربیت اسلامی و بهره گیری از ظرفیت علمی و فکری روحانیون است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: با ارتباط بیشتر آموزش و پرورش و حوزه های علمیه می توان به تقویت بنیه علمی و دینی دانش آموزان کمک کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین به لحاظ طلاب نمونه، از ظرفیت بالایی برخوردار است که می توان با بکارگیری این عزیزان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی را به خوبی اجرا داد.

هماهنگی با مدیران مدارس طرح امین، تشکیل کارگروه‌های تخصصی اوقات فراغت برای بهره گیری از ظرفیت حوزه های علمیه و مراکز تفریحی وابسته، تولید محتوای متناسب با نیاز دانش آموزان، تقویت فعالیت های "منزل، مسجد، مدرسه"، حضور دانش آموزان در حوزه ها جهت آشنایی با شرایط علمی ادامه تحصیل در حوزه و حمایت از تشکل های دانش آموزی از موارد مطروحه توسط اعضای کمیته بود.

همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تقویت شود


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha