شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی منش با بیان اینکه پرداخت وام به مردم و مسئولین و کارمندان بانک یکسان شود، گفت: پرداخت وام های بی ضابطه به کارمندان بانک ها تبعیض است و این روند باید متوقف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: تقوا راه عبور از سختی ها و تنگناهای زندگی است.

وی افزود: ایمان و امید قطب نمای حرکت کشتی زندگی انسان و ناامیدی مهمترین عامل شکست، سقوط و لطمه است.

امام جمعه بندر ریگ عنوان کرد: امید دادن به مردم و ممانعت از یاس و ناامیدی از اهداف مهم انبیاء و ائمه معصومین (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه منویات رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام( ره) نقشه راه انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران است، گفت: امید و ایمان دو ابزار قدرت نرم امام راحل در ایجاد تحول بود.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: مهمترین وظیفه در ادامه راه امام خمینی (ره) امید و ایمان به آینده درخشان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و القاء ناکارآمدی نظام اسلامی است، تاکید کرد: تقویت ایمان و امید به آینده در نسل جوان تقویت شود.

امام جمعه بندر ریگ بیان کرد: موشک فراصوت فتاح موجب شگفتی جهانیان و هراس صهیونیست غاصب شد؛ جمهوری اسلامی امید مستضعفان عالم و خارچشم دشمنان محور مقاومت است و هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شده و در نظم جدید جهانی جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه صنعت خودروسازی در کشور را از دست دلالان و مافیا نجات دهید و به جوانان خلاق بسپارید، خاطرنشان کرد: رشد تولید موجب مهار تورم و آرامش در جامعه می شود.

حجت الاسلام هاشمی منش ابراز کرد: پرداخت وام های بی ضابطه به کارمندان بانک ها تبعیض است و این روند باید متوقف شود و پرداخت وام به مردم و مسئولین و کارمندان بانک یکسان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    آقا وام ندید حاج آقا به داد مردم برسید اصلا به اینها حقوق هم نباید داد مگه چی کار میکنن زیر کولر نشستن من باید توی گرما و سرما کار کنم کسی مگه به من وام میده؟؟