جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام مهدی حیدری امام جمعه موقت کنگان

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان گفت: افزایش قدرت ایران مقتدر موجب تمایل زیاد کشورها به ارتباط با کشورمان و خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی حیدری امام جمعه موقت کنگان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تشکر از تلاش های صادقانه و مخلصانه گروههای جهادی، با اشاره به حضور امام جمعه کنگان در اردوی جهادی جهادگران بسیجی در روستای لاورده و پیگیری او در زمینه مشکل آب این روستا، گفت: با پیگیری امام جمعه کنگان مقرر شد مدیران استانی آب و مدیر ارشد صنعت در منطقه برای حل مشکل اقدام کنند که امیدوارم در این کار تسریع شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به مشکل اهالی شهر بنک در حوزه مخابرات اشاره و بیان داشت: سرقت سیم های مخابراتی و قطع آن باعث محروم شدن مردم این شهر از تلفن خانگی شده که امیدواریم با همت اداره مخابرات این مشکل حل شود.

خطیب موقت جمعه کنگان در ادامه با بازخوانی فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام امت گفت: ایمان به هدف، ایمان به راه، ایمان به مردم و بالاتر از همه ایمان به خدا از ویژگی های بارز امام بزرگوار در کلام خلف صالح ایشان بود.

حجت الاسلام حیدری ایمان و امید را شاه بیت کلام معظم له دانست و خاطرنشان کرد: امیدآفرینی و ایمان به هدف نیاز ضروری جامعه امروزی است.

وی به نقش امام در بیداری اسلامی در کلام رهبری اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در کالبد افسرده فلسطین جان دمید و آزادگان عالم را امیدوار و بیدار کرد.

امام جمعه موقت کنگان در بخش دیگری از خطبه ها به رونمایی از موشک جدید فتاح اشاره و با عنوان این مطلب که این رونمایی به نوعی دکان فروش تسلیحات نظامی آمریکا را تعطیل کرد، افزود: رونمایی از موشک مافوق صوت فتاح موجب تحیر دنیا و وحشت صهیونیست ها شد. افزایش قدرت منطقه ای ایران مقتدر اسلامی موجب تمایل زیاد کشورها به ارتباط با کشورمان شده که نمونه بارز آن ارتباطات جدید عربستان سعودی با کشورمان است که موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شده است.

حجت الاسلام حیدری به عملیات استشهادی یک جوان مصری در سرزمین های اشغالی و به هلاکت رساندن چند صهیونیست اشاره و اظهار کرد: این عملیات استشهادی مصداق بارز باطل نابود شدنی است می باشد.

خطیب موقت جمعه کنگان به مشوق های وزارت نیرو و شرکت توزیع برق برای خانوارهای کم مصرف در حوزه برق اشاره کرد و اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به ویژه برق ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha