چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: تقویت ایمان و امید در جامعه وظیفه تمام نخبگان، هسته های انقلابی و فعالان حوزوی و دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، اظهار داشت: دشمن برای نرسیدن مردم ایران به هدف های انقلابی خود می خواهد انقلاب را به بیراهه ببرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و صهیونیسم بین الملل به دنبال گرفتن امید از مردم ایران هستند، افزود: مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با هدایت های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب با امید به آینده هجمه های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: با وجود تلاش دشمن برای ایحاد انحراف در انقلاب اما جوانان این سرزمین با شعارهای انقلابی پرشورتر از گذشته در صحنه حضور دارند.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: جهان استکبار و آمریکا و صهیونیسم بین الملل در برابر ملت ایران قرار دارند که باید با تقویت جبهه داخلی مقابل آنها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: تقویت ایمان و امید در جامعه وظیفه تمام نخبگان، هسته های انقلابی و فعالان حوزوی و دانشگاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر درباره روز جهانی محیط زیست و صنایع دستی، گفت: صنایع آلاینده باید کارکرد خود را اصلاح و از محیط زیست مراقبت کنند و مسئولان هم با پرداخت تسهیلات مناسب از تولیدات و بازاریابی حوزه صنایع دستی پشتیبانی کنند.

وی درباره روز جهانی کودکان کار، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کودکان کار را ساماندهی و فنی و حرفه ای هم مهارت های لازم به این کودکان ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha