شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1091532
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت همراه پس از دو روز پرکار در آذربایجان شرقی، تبریز را به سمت تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در حالی پنجمین سفر از دور دوم سفرهای هیات دولت را به آذربایجان شرقی اختصاص داده بود که از دور اول سفر به این استان یکسال می‌گذشت.

رییس جمهور در این سفر ۲ دیدار مردمی با مردم تبریز و شهرستان چاراویماق داشت، با علما و فضلا و همین طور با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی دیدار کرد.

افتتاح راه آهن میانه- تبریز و ایستگاه خاوران، تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ در مس سونگون، انتقال آب سد گرمی چای به میانه و تصفیه خانه این شهر، رونمایی از تراکتور شالیزار، کامیونت، بازدید از احیا ماشین سازی تبریز و چرمشهر، شرکت در جشن احیا ۲۲۰ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی و گفت‌وگو با کارگران و اعلام استقلال مس سونگون از جمله مهمترین برکات سفر حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی به استان آذربایجان شرقی بود.

همچنین تعدادی از ۸۱ طرح منتج به تفاهم‌نامه بین دولت و بخش خصوصی به ارزش ۲۳۵ هزار میلیارد تومان در حضور رئیس جمهور امضاء و مبادله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha