دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یونچی

حوزه/نخستین رویداد هم‌افزایی فعالان اقتصادی هیئات با حضور حدود ۲۵۰ نفر از استان‌های مختلف در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر علیرضا یونچی، کارشناس اقتصادی رسانه ملی و کارآفرین برتر طی سخنانی در این مراسم با اشاره به این که برکات و خدمات هیئات و محافل حسینی به خصوص از منظر محرومیت زدایی در جامعه انکارناپذیر است، اظهار داشت: شما هیئات مذهبی سعی کنید که تجربه های خود را در امر خدمت به مردم و محرومان با رمز امام حسین(ع) با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

وی افزود: همچنین سعی کنید این روحیه امام حسینی را در همه سال با خود داشته باشید و این را محدود به محرم و صفر و مناسبت های مذهبی نکنید.

وی با تأکید بر این که ما گنجینه عظیمی چون قرآن و کلام اهل بیت(ع) را در اختیار داریم، گفت: برخی به بنده می گویند که شما در همایش ها و برنامه های تلویزیونی خوب صحبت می‌کنید اما واقعاً باید بگویم من چیزی از خود ندارم بلکه حرف هایم عموماً از مکاسب است و خود را بلندگویی می دانم که توانسته ام تا حدودی معارف اهل بیت(ع) را در عرصه اقتصاد و کسب و کار بیان کنم.

یونچی بیان داشت: باید زمینه ای فراهم کنیم که این معارف غنی از جمله کتاب مکاسب به زبان های مختلف دنیا ترجمه شود و ما هم این امکان را فراهم می کنیم که این اقدام عملی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha