یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام شفیع‌زاده

حوزه/ مدیرکل اعزام مبلّغ سازمان اوقاف گفت: سال گذشته مبلغان روحانی اوقاف در حدود ۴ هزار کلاس درس حضور یافتند که با استقبال دانش‌آموزان نیز همراه بود.

به گزارشخبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده در نخستین نشست هم اندیشی «تبلیغ، چالش‌ها و راهکارها» که در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته اتفاقات گوناگونی در کشور رخ داد که در کنار هجمه‌های خارجی، آنچه برای نهادهای دینی و تبلیغی ملموس بود، غفلت در عرصه تبیین و تبلیغ است.

وی افزود: اغتشاشات سال گذشته با ایام فاطمیه همزمان شد در حالیکه یکی از مهمترین ظرفیت‌های برای تبلیغ دین و تبیین مسائل، همین مناسبت‌های مذهبی و تبلیغی هستند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به پتانسیل بالای مدارس برای تبلیغ عنوان کرد: دانش‌آموزان هم از این مسئله استقبال گسترده‌ای داشتند به طوری که سال گذشته و تنها در ایام فاطمیه، مبلغان دینی به ۳۹۴ مدرسه اعزام شدند.

وی از حضور روحانیون اعزامی اوقاف در ۲۵۶۴ هزار کلاس در مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: همچنین این مبلغان در ۹۸۰ کلاس مقطع متوسطه اول و ۴۵۰ کلاس مقطع متوسطه دوم حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: لازم است جلساتی با حضور بزرگان اثرگذار در حوزه تبلیغ تشکیل شود تا ظرفیت‌ها و شرایط خاص کشور را مورد بررسی قرار دهند و به این ترتیب، تأمل بیشتری در حوزه تبلیغ صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha