دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی درستکار

حوزه/ مدیر آموزش مرکز تحقیقات دبیرخانه خبرگان رهبری گفت: در راستای تبیین اندیشه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مرکز تحقیقات دبیرخانه خبرگان رهبری می‌تواند در کنار دانشگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی درستکار امروز در نشست رؤسای دانشگاه‌های قم که در سالن جلسات دبیرخانه خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد سوالات مختلف و شبهات در خصوص جامعه اسلامی و حکومت اسلامی در میان آحاد مردم و به ویژه دانشجویان طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه ذهن جوانان درگیر سوالات بسیاری هستند که باید به آن‌ها پاسخ مناسب ارائه شود، مطرح کرد: در راستای تبیین اندیشه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مرکز تحقیقات دبیرخانه خبرگان رهبری می‌تواند در کنار دانشگاه‌ها باشد.

مدیر آموزش مرکز تحقیقات دبیرخانه خبرگان رهبری افزود: این همکاری می‌تواند در پنج قالب کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، نشست‌های علمی، جلسات پرسش و پاسخ، میزهای گفت‌وگو و ارائه پک‌های آموزشی باشد.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات در دانشگاه‌ها هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهد داشت، عنوان کرد: هدف از برگزاری چنین دوره‌های این است که ذهن جوانان مخدوش به شبهات نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha