دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فراخوان مبلغ

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: فراخوان جذب مبلّغ طلبه، از میان طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور برای دانشگاه های استان خراسان رضوی منتشر شد.

حجت‌الاسلام متین قربانی مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به انتشار فراخوان جذب مبلّغ از بین طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه در دانشگاه‌های استان خراسان گفت: این فراخوان با همکاری مدیریت امور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی اعزام و زمینه‌سازی جهت حضور تبلیغی در دانشگاه‌ها را از مزایای این فراخوان عنوان و ابراز کرد: علاقه مندان می توانند تا حداکثر ۶ تیرماه در این فراخوان ثبت نام کنند؛ همچنین حداکثر سن ۴۰ سال و دارا بودن سطح ۲ برای خواهران و نیز دارا بودن سطح ۳، یا سطح ۲ به همراه ارشد دانشگاه برای برادران از شرایط اختصاصی فراخوان است.

حجت‌الاسلام قربانی به نحوه ثبت‌نام در این فراخوان اشاره و خاطر نشان کرد: طلاب داراری پرونده فعال در حوزه علمیه خراسان می‌توانند از طریق پورتال طلبگی خود به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers اقدام نمایند.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: طلابی که فاقد پرونده فعال در حوزه علمیه خراسان هستند نیز می توانند مشخصات خود را ( نام و نام خانوادگی، شماره همراه، کد ملی و اعلام سطح تحصیلات) به شناسه کاربری @valirokn در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند، یا در زمان اداری با شماره ۰۵۱۳۸۸۰۲۲۰۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha