دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تشییع شهید محمد قنبری

حوزه/ امام جمعه باغملک گفت: امروز خواسته و مطالبه مردمان شریف بختیاری، بهمئی و جانکی برخورد قاطع و عاجل با عوامل و باعثین این قبیل تحرکات دشمن شاد کن است.

حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به آیه قرآنی "وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"، اظهار کرد: شهادت جانسوز و مظلومانه سرگرد شهید محمد قنبری بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و خباثت دشمنان بین المللی و مزدوران داخلی اجیر شده آنها را در جلوی چشمان آزادگان جهان قرار داد.

وی ادامه داد: تاریخ برای همگان مایه عبرت است، در تاریخ یزیدیانی داریم که به جان امام حسین(ع) و اصحاب و یاران او افتادند. امام حسینی که فلسفه قیام خودش را تأمین امنیت انسان ها و جامعه می داند.

امام جمعه باغملک گفت: برخی انسان های ساده لوح آنقدر فریب تبلیغات افراد خبیث و سفاک را می‌خورند که به جان کسانی می افتند که برای امنیت مردم قیام کرده اند.

حجت الاسلام بهمنی افزود: در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، خواب از چشمان پاک رادمردانِ راست قامت نیروهای نظامی و انتظامی برای تأمین امنیت ربوده شده تا هر کوی و برزنی را بر مخلین نظم و امنیت نا امن و برای مردم عزیز امنیت به ارمغان بیاورند اما مع الاسف برخی از فریب خوردگان داخلی به جان این عزیزان می افتند و ناجوانمردانه خون پاکشان را بر زمین می ریزند.

امام جمعه باغملک خاطرنشان کرد: تاریخ تکرار می شود و این ما هستیم که ببینیم در جای قصه ایستاده ایم، در صف یزیدیان زمان یا در اردوگاه حق و حقیقت. بی شک خون پاک سرگرد شهید محمد قنبری بار دیگر مردم نجیب و عزیز شهرستان های ایذه، باغملک، دزپارت، صیدون و بخش های تابعه را بیدارتر و آنها را برای حراست و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش به میدان خواهد آورد.

وی ادامه داد: مردمان شریف این دیار پرافتخار، در تشییع پیکر مطهر شهید محمد قنبری تجدید میثاق با آرمان های مقدس امامین انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه باغملک خاطرنشان کرد: امروز خواسته و مطالبه مردمان شریف بختیاری، بهمئی و جانکی برخورد قاطع و عاجل با عوامل و باعثین این قبیل تحرکات دشمن شاد کن است.

وی بیان کرد: مردمان دلسوز نظام و انقلاب اعتقاد دارند که رأفت اسلامی در حق باعثین و مسببین اصلی این قبیل تحرکات، که با فعالیت شبانه‌روزی خود در فضای مجازی مزدوری می‌کنند و با دروغ پردازی جوان های ما را فریب می دهند، کافیست و تا زمانی که با عوامل این تحرکات با قاطعیت برخورد نشود همچنان به مزدوری و مزدور پروری خود ادامه خواهند داد و مردم روی آرامش را نخواهند دید.

امام جمعه باغملک گفت: بی شک حضور حداکثری مردم در استقبال از پیکر شهید قنبری در ایذه، باغملک، صیدون و بدرقه او تا گلزار شهدای روستای بنشوار نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب و خوابهای آشفته آنها را بهم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha