شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نیرو

حوزه/ فرمانده انتظامی لرستان گفت: امروز امانتداری راه شهدا وظیفه ای همگانی است که باید قدردان خانواده های معظم آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع وطن و امنیت رسول مهدوی پور در کوهدشت گفت: شهدا نزد پروردگار جایگاهی عظیم و والا دارند و با خدا معامله کرده اند.

وی با بیان اینکه شهدا در راه پروردگار ایثار و جانفشانی کرده اند، افزود: شهدا با تاسی از مکتب امام حسین(ع) برای صیانت از اهداف اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه رزق شهادت نصیب هر کسب نمی شود، خاطرنشان کرد: خوشا به حال افرادی که با مرگی همچون شهادت به نزد پرودگار خود عروج می کنند.

سردار الهی با بیان اینکه شهدا برگزیده اند و از جانب پروردگار به درجه والا رسیده اند، گفت: امروز امانتداری راه شهدا وظیفه ای همگانی است که باید قدردان خانواده های معظم آنان باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه فرزندان نیروی انتظامی در همه عرصه ها وفای به عهد، ولایتمداری و از خودگذشتگی را به اثبات رسانده اند، افزود: فرزندان این آب و خاک در راه برقراری نظم و امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha