دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجدید میثاق نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با شهدای سنگر ساز بی سنگر آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان آذربایجان شرقی در گلزار شهدای تبریز حضور یافت و مزار شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس این شهر را غبارروبی و عطرافشانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی، با حضور در گلزار شهدای تبریز به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

وی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امیدواریم خداوند شهدا را شفاعت کننده ما قرار داده و توفیق خدمت به شهدا را از ما نگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی افزود: عظمت کار شهدا غیرقابل وصف و مثال زدنی است.

در این مراسم که با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد، حاضرین با غبار روبی مزار شهدای جهادگر و شهدای سنگرساز بی سنگر، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت علیرضا اجاقی، دیدار با ایثارگران و جانبازان جهادگر، شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و جلسه مشترک با روحانیون جهاد و ناظرین ذبح شرعی از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به آذربایجان شرقی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha