یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مدیران باید با خدمت خالصانه و جهادی در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی گام بردارند، تصریح کرد: مدیر باید شجاع، بابرنامه و متخصص باشد و در تراز اهداف انقلاب اسلامی فعالیت های خود را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به ۲۷ خرداد ۵۸ سالروز تاسیس جهاد سازندگی، گفت: کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با تلاش های جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم و کشاورزان گام برداشته اند و امید می رود با نظارت بیش از پیش بر بازار عرضه و مصرف، مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید با خدمت خالصانه و جهادی در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی گام بردارند، افزود: مدیر باید شجاع، بابرنامه و متخصص باشد و در تراز اهداف انقلاب اسلامی فعالیت های خود را انجام دهد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیشرفت های امروز ایران اسلامی در عرصه های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های انرژی، فناوری، غذا، دارو، ساخت سد و ... پیشرفت های چشمگیری داشته است که همین موضوع دشمنان اسلام و انقلاب را عصبانی کرده است‌.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به کشورهای مختلف گفت: سفرهای رئیس جمهور به برخی کشورها دستاوردهای سیاسی و اقتصادی خوبی خواهد داشت.

وی در ادامه به سالروز ازدواج حضرت علی(ع)و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: امید می رود مسئولان در زمینه حمایت از ازدواج جوانان اقدامات چشمگیری انجام داده و موجبات تهیه مسکن، ازدواج و حمایت از فرزندآوری را برای جوانان و زوجین فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خواستار جذب نخبگان و اهل قلم در ادارات و دستگاه های اجرایی شد و اظهار داشت: جذب نیرو نباید بدون ضابطه باشد، بلکه باید از جوانان نخبه و متخصص برای اداره استان و کشور بهره بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری خرم آباد، خاطرنشان کرد: وضعیت مبلمان شهر باید در شأن مرکز استان باشد و زیرساخت های مبلمان شهری ارتقا یافته و در نظافت و زیباسازی شهر گام های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha