یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: طلاب و روحانیون در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقشی کلیدی داشتند و امروز هم در بسیاری از امور پیشگام و در کنار مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی صبح امروز به همراه مسئولین امور طلاب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین در دیدار با روحانیون شهرهای تاکستان، شال، دانسفهان، ضمن تقدیر از تلاشهای ماندگار تبلیغی، گفت: حضور مستمر و اثرگذار مبلغان دینی در روستاها و مناطق محروم عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی است و این حضور پررنگ می تواند موجب تقویت باروهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان در این مناطق شود.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت تنها قشری است که می تواند به صورت منطقی پاسخگوی شبهات دینی مطرح شده از سوی دشمنان باشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: طلاب و روحانیون در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقشی کلیدی داشتند و امروز هم در بسیاری از امور پیشگام و در کنار مردم هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: بیان و تبیین مهمترین وظیفه امروز روحانیت در قبال جنگ شناختی و تحریف دشمنان است و طلاب، روحانیون و مبلغین رسالت سنگین تری در این راستا دارند.

وی ادامه داد: جهادی عمل کردن از شاخصه های مهم روحانیت است و با این روحیه تهدیدات بسیاری به فرصت تبدیل شده که نمونه آن حضور موثر طلاب و مبلغین حوزه های علمیه در دوره بیماری کرونا بود که حماسه های زیادی خلق شد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی سپس با حضور در گلزار شهدای شهر شال ضمن قرائت فاتحه، با حضور بر آرامگاه مرحوم آیت الله موسوی شالی یاد و خاطره این عالم جلیل القدر را گرامی داشت.

روحانیت در کنار مردم است

روحانیت در کنار مردم است

روحانیت در کنار مردم است


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha