دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: مغز و جان عبادت دعا و نیایش است‌؛ دعا یعنی خواستن، صدا زدن و خواندن؛ خدا دوست دارد که با او صحبت بکنید، او ما را به صحبت دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم طیبه محمودبابوئی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت ‌در نشست اخلاقی با طلاب گفت: ادعیه ذخایر عظیمی هستند که ما از آن غافل هستیم؛ گاهی یک جمله دعا افراد را ساخته و منقلب می کند.

وی افزود: در روایت‌ها داریم مغز و جان عبادت دعا و نیایش است‌؛ دعا یعنی خواستن، صدا زدن و خواندن؛ خدا دوست دارد که با او صحبت بکنید، او ما را به صحبت دعوت کرده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا ( سلام الله علیها) کلاردشت اظهار کرد: ‌یکی از ذکرها که دعا نیز هست، ذکر یونسیه است؛ امام صادق(علیه السلام) در این رابطه می فرمایند، من تعجب می کنم از کسی که دچار غم می‌شود و به ذکر یونسیه پناه نمی برد.

وی با اشاره به آثار و برکات ذکر یونسیه خاطرنشان کرد: این ذکر اهمیتش از بسیاری اذکار بیشتر است، از جمله آثار پیشرفت در سلوک، نورانیت و رفع حجاب‌ها، استجابت دعا و نجات مؤمنین می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha