دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن از مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن از مرکز تربیت معلّم مبلّغ حوزه های علمیه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب در بازدید از مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم و معارف قرآن، تنها دانشگاه وقفی و همچنین تنها دانشگاه تخصصی قرآن کریم می باشد؛ خروجی های آن را مستعد ورود به آموزش و پرورش دانست، و اظهار داشت: سالیانه بخش قابل توجهی از خروجی های این مرکز جذب رشته معلمی در آموزش و پرورش می شوند. لذا دانشگاه علوم و معارف قرآن به پشتوانه همین فارغ التحصیلان به تازگی اقدام به تاسیس مدارس وابسته نموده که از سال جاری اقدام به پذیرش دانش آموز در چند شهر کشور از جمله قم خواهد نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین استوار مدیر مجتمع نیز ضمن تشریح وظایف و مأموریت های مراکز موجود ذیل مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ گفت: با توجه به سابقه مرکز تربیت معلم مبلغ در برگزاری دوره های توانمند سازی اساتید زمینه همکاری در آماده سازی کادر مجرب و توانمند برای مدارس وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن در این مجتمع وجود دارد.

حجت الاسلام سید صمد موسوی مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه نیز ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره توانمند سازی بصورت مشترک با دانشگاه؛ آمادگی این مرکز را جهت برگزاری دوره ها و آزمون هایی برای سایر فارغ التحصیلان مرکز جهت افزایش جذب آنها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کرد.
در پایان مقرر گردید در نشست های آتی، نمایندگان طرفین پس از بررسی زمینه های همکاری بیشتر، اقدام به عقد تفاهم نامه هایی بین دو مرکز نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha