یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم عمامه گذاری طلاب در روز ولادت امام رضا (ع) توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ بهائیت به دست انگلیس پیدا شده و در دامن آمریکا پرورش یافته و امروز آمریکا مدافع آنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم در واکنش به برخی اظهارات در مورد بهائیت گفتند: بهائیت به دست دولت انگلیس پیدا شده و رسما مدعی بهائیت را وادار به این کار کردند و بعدا در دامن آمریکا پرورش یافته و امروز آمریکایی ها از آنها دفاع می کند.

معظم له با بیان این که یکی از آقایان محترم که اظهار داشتند که باید بهائیان مثل سایر مذاهب برای ما همچون یک اقلیت مذهبی باشند و ما مزاحمتی برای آنان نداشته باشیم افزودند: ولی تاریخ بهائیت نشان می‌دهد که به هیچ وجه، نه اقلیت مذهبی هستند؛ نه نحله‌اند بلکه رسماً یک گروه سیاسی و هرجا بتوانند به دنبال جاسوسی هستند. بهائیت یک بازی سیاسی است مثل دیگر بازی‌های سیاسی.

ایشان ادامه دادند: بهائیان دنبال رسمیت‌یافتن به عنوان اقلیت مذهبی در قانون اساسی بودند.

این مرجع تقلید بیان داشتند: توصیه می‌کنم یک دوره تاریخچه پیدایش بهائیت را ببینند و با احتیاط عمل کنند تا خدایی نکرده بر خلاف مصالح اسلامی ابراز نظر نکنند و بهائیان نیز نتوانند سوء استفاده کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: اگر اینها یک مذهب بودند مثل بقیه مذاهب، علما خرید و فروش با آنها را حرام اعلام نمی‌کردند. چون بزرگان می‌فهمند معامله با اینها تقویت آن بازی سیاسی است که انگلیس به وجود آورده است...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بیدار IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    5 14
    این راه کج و گفتار ناصواب(باید بهائیان مثل سایر مذاهب برای ما همچون یک اقلیت مذهبی باشند و ما مزاحمتی برای آنان نداشته باشیم )، از آنجا ها سر چشمه گرفت که برخی برای دیده شدن شروع کردند برای اسلام یک وجهه رحمانی تنها بسازند و همین طور جلو رفتند تا جائی که با وجود آیات محکم الهی در قرآن، منکر وجود اقتصاد اسلامی شدند و در ادامه هم هر از چندگاهی نیشهای بدی به نظام زدند و از برخی مطرودا امام راحل تجلیل کردندو از وضعیت برخورد با زنان بد حجاب انتقاد عجیب و غریبی کردند... تا در ادامه به اینجا رسیدند.خدا کند بیدار شوند و اصلاح کنند والا فردا معلوم نیست سر از کجا دربیاورند.
  • مطلع IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    5 2
    چه خوب و مناسب است اگر که خود شما هم با تهیه مقالات و گزارشهائی درباره فعالیتهای پنهان و آشکار فرقه ضاله و مضله بهائیت در حوزه های سیاسی، ضد فرهنگی و اقتصادی به عموم مردم اطلاع رسانی کنید.آگاهان می دانند که در پس پرده این روزهای تبلیغ و مبارزه و خط اول حمله به سنگر ارزشمند حجاب و عفاف و قبح و هنجارشکنی علنی پدیده زشت و پلشت بی حجابی، افراد اجیر و اسیر این فرقه منحط هستند. حتی در پس تحریمهای ظالمانه و گرانی اجناس و بهم ریختگی اوضاع اقتصادی به شدت فعال بوده و در خدمت آمریکا و صهیونیزم هستند. جاسوسی و خبرچینی هم که جزو ذات لاینفک آنهاست. باعث تاسف بسیار است که فردی با وجود این همه توطئه بهائیت، بیاید و از حمایت آنها دم بزند.
  • علیرضا IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    3 0
    انشا الله خداوند این مرجع عالی قدر را برای ما حفظ کند🌷
  • محمو احمدى IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    4 0
    سلام. بسيار عالى و به جاى جالب فرموده اند. مناسفانه شما سخنان اين مرجع عاليقدر رو خلاصه نموديد. لطفا كامل انرا بگذاريد تا كامنت هاى مخالف به عمق مطلب وقوف پيدا نمايند. خداوند اين مرجع اگاه و عالم وشجاع را حفظ نمايد. انشاءالله
  • زنهار IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 11
    آقایان نگذارید کسانی با آن ضعف مفرط فکری آینده مرجعیت رو در دست بگیرند و آل دست بیگانگان شوند و مملکت را ...
    • ویرایش IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 1
      آلت دست