شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: حوزه علمیه خواهران نقش مهمی در صیانت از ارکان و نهاد خانواده دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان امروز در دیدار با حجت الاسلام حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان که در دانشگاه لرستان برگزار شد با بیان اینکه باید تعامل حوزه و دانشگاه مستمر باشد، بیان کرد: حوزه و دانشگاه باید با اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق آموزه های معنوی در جامعه گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران پرچمدار صیانت از ارزش های اسلامی و دینی در جامعه به ویژه بین بانوان هستند، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران نقش مهمی در صیانت از ارکان و نهاد خانواده دارند.

در ادامه حجت الاسلام حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان نیز با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه موجب اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه می شود، بر همکاری بیش از پیش حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

وی در پایان از آمادگی دانشگاه های لرستان برای همکاری با خواهران مبلغه در راستای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی خبر داد و گفت: دانشگاه های لرستان از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغه در برنامه های دینی و فرهنگی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha