یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست صمیمی اساتيد و روحانیون حوزه علمیه برادران و خواهران استان با مسئولین دادگستری استان یزد

حوزه/ نشست صمیمی اساتید و روحانیون حوزه علمیه برادران و خواهران استان و مسئولین دادگستری استان یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، روز گذشته نشست مسئولین دادگستری و حوزه علمیه برادران و خواهران به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه در محل دادگستری کل استان یزد برگزار شد.

این نشست با حضور مدیران حوزه علمیه برادران و خواهران استان یزد، و رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست روحانیون حاضر در جلسه به بیان پیشنهادات، نقدها و نقطه نظرات خود با محوریت عملکرد مسئولان دستگاه قضایی و نیز خلاءهای قانونی پرداختند که مسئولان قضایی استان نیز به پاسخ‌های این پرسش‌ها پرداختند.

در ادامه مسئولین دستگاه قضایی در یزد، قشر روحانیت را قشری تأثیرگذار در جامعه خواندند و استفاده از این ظرفیت مقدس و الهی را امری حیاتی در جهت کاهش جرائم با تکیه بر تقویت روحیه معنوی افراد جامعه دانستند.

از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست، فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در قانون، کنترل و پیشگیری از هنجارشکنی در فضای مجازی و چگونگی روند برخورد با تعدی کنندگان به بیت المال اشاره کرد.

همچنین در این نشست پس از دریافت نقطه نظرات حاضرین در جلسه مقرر شد، تا قرارگاه جهاد تبیین در فضای رسانه تشکیل شده و سه نهاد حوزه علمیه برادران، خواهران و دادگستری استان یزد در این مسأله همکاری مستمری داشته و با تشکیل نشست بعدی مسئولین انتخاب شده گزارش خود را در این باره اعلام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha