شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ی

حوزه / گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و قمصر، با حضور سرپرست و معاونین حوزه علمیه منطقه کاشان در مدیریت این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی امروز در گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و قمصر، در مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان، ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، بر ضرورت برنامه‌ریزی دانشی مدارس علمیه با بهره‌مندی از تجربه دیگران طی یک سال آینده تأکید کرد و اظهار داشت: در تعریف هر پروژه لازم است به‌صورت جداگانه برنامه ریزی شود.

سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان، خواستار توجه تقویت ادبیات و مهارت‌های تبلیغی و علمی شد و اظهار کرد: جایگاه علمی، آموزشی و قرآنی طلاب باید بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

در ادامه حجت الاسلام شورابیان، معاون آموز حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: جلسات مستمر آموزشی به‌منظور تبادل نظر حداقل ماهی یک جلسه به صورت جابه جایی بین مدارس علمیه برگزار شود.

گفتنی است، معاونین آموزشی مدارس علمیه منطقه کاشان نیز در این گردهمایی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و راهکار جذب طلاب در مدارس علمیه به موضوعات امتحانات، ساعت کاری اساتید، برنامه ریزی کارگاه ادبیات در تابستان، دانش افزایی اساتید، رتبه بندی مدارس، المپیاد علمی و شروع سال تحصیلی پرداختند.

انتهای پیام. /

گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد

گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد

گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha