سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روزبرگ

رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: پایگاه اینترنتی نرم افزار تلفن همراه «روزبرگ» افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمدعلی جهان تاب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرم افزار تلفن همراه«روزبرگ»یک اپلیکیشن آنلاین محتوای تبلیغی است که با دارا بودن بیش از ۵۳۰۰ محتوای تخصصی و فیش سخنرانی مرتبط با مناسبت های شمسی، قمری و میلادی و بیش از ۱۶۰۰ فایل آموزشی صوتی و تصویری در موضوعات مختلف قرآنی، فرهنگی، مذهبی، احکام، مهارت های زندگی، خانواده و... در تلاش است موجب تقویت دانش و مهارت مبلغان و مروجان دینی باشد.

وی افزود: در راستای تسهیل در استفاده و گسترش کاربران نرم افزار روزبرگ، طراحی و راه اندازی پایگاه اینترنتی روزبرگ توسط گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در دسترس عموم است.

رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند از طریق نشانی اینترنتیruzbarg.irبه صورت آنلاین از مطالب کاربردی این نرم افزار استفاده نمایند و نرم افزار تلفن همراه «روزبرگ» از نشانی اینترنتی dte.bz/roozدر دسترس است.

وی در پایان گفت: علیرضا روحانی، مدیر پروژه، حمایت های حوزه ریاست و روابط عمومی و معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مدیریت فناوری اطلاعات دفتر مرکزی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha